fbpx

ערב לימודי של העמותה להשתלות – יום ג’, 18 ביוני 2019

חברי העמותה להשתלות מוזמנים לערב הלימודי, שיתקיים ביום ג’, 18 ביוני 2019, בסיטי טאואר ברמת-גן, החל מהשעה 18:30.

בתכנית הכנס 2 הרצאות:

  • ד”ר רועי לנדסברג, מומחה בכירורגיית אף-אוזן-גרון – “שתלים וסינוסיטיס – זווית הרינולוג”
  • ד”ר אופיר פרומוביץ’ – כשלונות בהשתלות – סיבות ומניעה

ד”ר רועי לנדסברג הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בן גוריון. סיים את התמחותו בביה”ח מאיר בכפר סבא. ב-1998 יצא לשנתיים התמחות ב- RUSH Presbyterian medical center, Chicago, USA בנושאים: ניתוחים אנדוסקופיים של האף והסינוסים, דום נשימה בשינה.

  • מ-2001 ועד 2012 שימש כרופא בכיר ומנהל מרפאת אף וסינוסים במחלקת א.א.ג. – ניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי ע”ש סוראסקי בת”א.
  • ב-2009 הקים עם רופאים בכירים את “ארם” –מרכז מוביל לרפואת אאג וניתוחי ראש וצוואר שבביה”ח אסותא, ת”א. במסגרת “ארם” הוא מנהל את היחידה לניתוחים אנדוסקופיים של האף, סינוסים ובסיס הגולגולת. כמו כן, מקיים מרפאה רב תחומית לדום נשימה בשינה.
  • ב-2012 נבחר לתפקיד יו”ר החוג הרינולוגי הישראלי ושימש בתפקיד עד 2016. במסגרת זו קידם את הפעילות הארצית ואירגן כנסים שנתיים בינ”ל וקורסים ניתוחיים Hands on.
  • המחלות בהן מטפל ומנתח: סינוסיטיס (FESS), חסימת נשימת האף, חסימת דרכי הדמעות, גידולים בסינוסים ובבסיס הגולגולת, דום נשימה בשינה (כולל ניתוחי רובוט).
  • מעודד ומקיים שיתוף פעולה ייעוצי וכירורגי עם רופאי עיניים, נוירוכירורגים ופלסטיקאים.
  • חלק ניכר מזמנו מוקדש לשת”פ אינטיסיבי עם רופאי שיניים ומנתחי פה ולסת. פעילות זו כוללת ייעוץ טרם הרמת סינוס, טיפול בסיבוכי הרמת סינוס, ניתוח משותף של פתולוגיות באזורים המשותפים ומחקר קליני של נושאים אלה.
  • פירסם עד כה מעל 50 מאמרים רפואיים, רובם בתחומי מומחיותו ובעיתונים מדעיים מובילים. מרצה ומציג את עבודותיו בכנסים בארץ ובעולם. ב-2007 הוענקה לו ע”י האקדמיה האמריקאית לא.א.ג. וניתוחי ראש וצוואר תעודת הוקרה על תרומתו הייחודית לתכנית המדעית של האיגוד האמריקאי באמצעות הרצאות וקורסי הדרכה לאורך השנים.

דר אופיר פרומוביץ סיים את לימודיו בפקולטה לרפואת שיניים בשנת 1988, שכללו התמחות בתחום האורתודנטיהדר פרומוביץמלבד היותו רופא שיניים ברמה בינלאומיתהוא גם יזם ומפתח של מערכות שתלים דנטאלייםכהמשך טבעי לכךהוא הקים את חברת השתלים הדנטאליים אלפא ביו טכנולוגיות“. בנוסף לכךהואפיתח פטנטים מהפכניים בתחום ההשתלותעולם השתלות השינייםאשר במשך שנים קפא על השמריםזכה להתעוררות מחודשת בזכות תפישתו החדשנית והייחודית של דר פרומוביץ. דר אופיר פרומוביץ הינו חבר פעיל באיגוד המשתילים אמריקאי (ICOI), הגרמני (DGZI) והישראלי (IAOI).בהיותו בעל ידע נרחבדר פרומוביץ מעניק מענה מקצועי לרופאי שיניים ומטופליםהמתמודדים עם בעיות שתלים מורכבותמרפאתו המתקדמת מהווה מקום המספק פתרונות בכל תחום ברפואת השינייםוהיא משמשת גם כמרכז לימוד והדרכה לרופאים מהארץ ומהעולם.

להרשמה לכנס אנא השתמשו בטופס להלן: