רופאים יקרים/ות,
קיבלתם הטבה ייחודית למצטרפים לרשימת התפוצה של העמותה להשתלות – השתתפות ביום העיון הקרוב של העמותה להשתלות בעלות סמלית של 150 ש"ח (במקום 750 ש"ח – המחיר הרגיל).
יום העיון יתקיים ביום שישי, 13 ביוני, בין השעות 8:00-14:00, במוזיאון "אנו" שבאוניברסיטת תל אביב.
לפניכם תכנית היום הכוללת הרצאות, בראנץ' מפנק, מינגלינג איכותי עם קולגות ותערוכת חסויות.
נשמח לראותכם איתנו 🤗

לוח זמנים ליום העיון:
8:00-9:00– התכנסות עם קפה ומאפה של בוקר, נשיקות וחיבוקים
9:00:9:20 – פתיחה: נשיא העמותה – ד"ר אהוד טפרוביץ
09:20-09:30 – הצגת דוחות כספיים ועדכון התקנון על ידי ד"ר ולדי דבוירייס – גזבר העמותה
09:30-11:00– הרצאה ראשונה: ד"ר שלמה מזרחי – עשה ואל תעשה בתכנון טיפול כירורגי-שיקומי ע"ג שתלים
11:00-11:10- הצבעה
11:10-12:00– הפסקה לבראנצ’ מפנק, מינגלינג וביקור בתערוכת חברות החסות
12:00-13:00– הרצאה שניה: ד"ר נדב גולדשמידט – כיצד להשיג לקוחות ממליצים ולהרוויח
13:30– סיום היום עם אנרגיות חיוביות לתחילת הסופ"ש

ד"ר שלמה מזרחי - עשה ואל תעשה בתכנון טיפול כירורגי-שיקומי ע"ג שתלים
התקנת שתלים היא כיום הטיפול המועדף בחוסר שיניים במרבית המטופלים. אך מחובתנו להציג (וכמובן לתעד) בפני כל מטופל מגוון תוכניות עדכניות. ככל ש"ארגז הכלים" והידע שלנו רחבים יותר, נוכל "לתפור" עבור כל מטופל את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר עבורו תוך התחשבות במגוון שיקולים כמו מגבלות וציפיות, בחירת שיקום זמני, משך הטיפול, עלות ועוד. בהרצאה יוצגו מקרים קליניים רבים הכוללים התקנת שתלים עם/בלי אוגמנטציות/הרמות סינוס וננסה לקבוע "כללי אצבע" ו"קווים אדומים" תוך כדי דיון בדילמות יומיומיות: כמה שתלים מומלץ להתקין ואיזה? מתי כדאי לטפל ומתי כדאי לעקור שיניים סמוכות? מתי נדרשת אוגמנטציה, ומתי למשל ניתן או כדאי להימנע מהרמת סינוס?
ד"ר שלמה מזרחי
סיים לימודי בוגר במדעי הרפואה (בהצטיינות) ב-1989 ואת לימודי רפואת-השיניים ב-1992 בבית-הספר לרפו"ש באוניברסיטה העברית, במסגרת העתודה האקדמית. סיים התמחות בכירורגיית פה ולסתות במרכז הרפואי תל-אביב בשנת 2009 ובמקביל סיים תואר מוסמך באפידמיולוגיה קלינית בבית-הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית. בשנים 2014-2015 עבד כרופא בכיר ביחידה לכירורגיית פה ולסתות בבית-החולים סורוקה בבאר-שבע. מ-2003 עוסק בכירורגיה בלבד במרפאות שיניים של תאגידי קופות-החולים ובמרפאות פרטיות. הכניס לסל הבריאות את הטיפול הדנטלי בחולים אונקולוגיים גרורתיים המיועדים לקבלת טיפול בביספוספונטים ודנוזומאב ואת הטיפול בחבלות שיניים בילדים. מרבה להרצות על תחומי עיסוקו בכירורגיית פה ולסתות.
בשעות הפנאי רוקד מעל עשור בלהקה הייצוגית "מחולות" של "הורה רעים חולון", ומפתח משחקים חינוכיים ובראשם משחקי המאה שהציג ב"כרישים" www.cento.co.il.

ד"ר נדב גולדשמידט - כיצד להשיג לקוחות ממליצים ולהרוויח
במה אתם שונים מהמתחרים? מה הלקוחות אומרים עליכם אחרי שהיו בקשר איתכם? מה הם מספרים לחברים ולבני המשפחה על החברה והאם ממליצים להם להגיע אליכם? המסר העיקר של ההרצאה הוא כשהלקוחות ממליצים, כ-ו-ל-ם מרוצים ומרוויחים.
ד"ר נדב גולדשמידט
מומחה לניהול השירות וחווית לקוחות. ד"ר גולדשמידט עוסק כבר 15 שנים בהעברת הרצאות וסדנאות חווייתיות המסייעות לחברות ולאנשים להשתמש בתפיסת השירות להצטיין בעבודתם ולמקסם את הצלחתם.
נדב התמחה בנושא ניהול השירות בלימודי הדוקטורט שלו ב-Cornell University שבארה"ב, וכתב חמישה ספרים בניהם: "מצוינות בשירות: מדיבורים למעשים", "100 רעיונות לטיפוח מצוינות בשירות" ו"ניהול משתקף".
בין הנושאים עליהם נדב מדבר בהרצאותיו: יצירת חוויית לקוח ממכרת ומוכרת, ניהול משתקף – הדרך למקסום פוטנציאל העובדים, על שירות הקסום של פארק השעשועים דיסני-וורלד, כיצד יוצרים תרבות ממוקדת שירות, השילוב המנצח של דיגיטל ושירות לקוחות ועוד. ההרצאות שנדב מעביר נותנות לאנשים לחשוב בצורה קצת שונה ומעניינת על השירות שהם נותנים ללקוחות, תוך שילוב דוגמאות מעשיות מחיי היום יום וכלים אותם יוכלו המשתתפים ליישם מידית בעבודתם ולשפר את ביצועיהם.