fbpx

ערב לימודי לחברי העמותה – 15-06-2021 – כירורגיה ופני שטח של שתלים

מה אתם הייתם עושים? / ד"ר גוסטבו יצקייר

תכנית טיפול נכונה ומסודרת מאפשרת לנו להגיע לתוצאות הרצויות באופן פרדיקטבילי.

פעמים רבות, מצב המטופל מציג יותר מאופציה טיפולית אחת. לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה וכן טכניקות שונות להשגתה, אותן אנו מציגים למטופל. אך כמה פעמים יצא לנו לשתף אחרים בלבטים, ולבדוק מה הם היו מחליטים במקומנו?

מה קורה כאשר במהלך הטיפול, למרות התכנון המוקדם, צצות הפתעות המאלצות אותנו להחליט על שינוי התוכנית, כיצד עלינו להתנהל מול המטופל?

במהלך ההרצאה האינטראקטיבית, המרצה יציג דרך מקרים קליניים את לבטיו וביחד עם הקהל ינסה להגיע לפתרון האידאלי – לאו דווקא זה שהוא בחר במקרה.

פני שטח של שתלים ועוד טיפים / מר יעקב אזולאי

בעוד שאחוזי ההצלחה הראשונית של שתלים היא גבוה, אחד האתגרים הגדולים בתחום השתלים הוא איבוד העצם בצוואר השתל, מה שיוביל לבעיות של אסתטיקה בשלב מתקדם, בהמשך לפרי אימפלנטיטיס,  איבוד רקמה גרמית שתגרום נזק לשיניים הצמודות.

מחקר רחב השתתפות 800 קלינאים עם מעל 11.000 שתלים מגלה ש  45 % מהמטופלים סבלו מפרי אימפלנטיטיס ברמות שונות כשעיקר השונות בין הקבוצות שלקחו חלק במחקר באו לידי ביטוי בפני השטח של מערכת השתלים והצורה הגאומטרית.

ההרצאה תכיל סקירה ספרותית ותציג ידע על האינטראקציה שבין העצם לפני שטח השתל המארח,  השונות של פני השטח בין החברות השונות, האתגרים של יצרני השתלים והשפעתם על התוצאות הקליניות, המלצות בבחירת יצרן השתלים ופני השטח להפחתת איבוד העצם.

טיפים לקידוח יעיל ונכון מההיבט הביולוגי על העצם.

בשל מגבלות הקורונה, מספר המקומות בסדנה מוגבל. אנא הירשמו בהקדם.

בהנחיית ד"ר גוסטבו יצקייר

ומר יעקב אזולאי

15 ביוני 2021

בין השעות 18:00-21:00

הערב בחסות: